Страницы

Факультатив (6-А, 6-Б, 6-В, 6-Г)


19.05.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Г): https://meet.google.com/rua-mqwq-qek

17.05.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Б): https://meet.google.com/fir-eofq-tbc

12.05.2022 р.

Покликання на зустріч (6-В): https://meet.google.com/utq-dwxa-dwr

10.05.2022 р.

Покликання на зустріч (6-А): https://meet.google.com/rua-mqwq-qek

Тема: «Професійний вибір – особиста відповідальність»

(Шановні учні, ознайомтесь та виконайте запропоновані вправи)

Мета: активізувати пізнавальну діяльність з профорієнтації.

Хід роботи

1. Вправа з «сантиметром». Людина в середньому проживає 70 років (від сантиметрової стрічки відрізали зайве, щоб вийшло 70 см. 1 см=1 рік життя). Половину з них вона – спить (відрізали половину). Ще половину з отриманого -  займається домашніми справами (знову перерізали). Решта – час, проведений на роботі. Як бачите, це доволі багато. Саме тому так важливо правильно обрати свою майбутню професію.

2. Розповідь. Обираючи професію, опирайтеся не  заробіток, а на професійні обов’язки. Тому що, якщо  вам професія не сподобається, то ви просто вигорите і не будете за нею працювати. Таким чином – ви втратите і дорогоцінний час і кошти, які витратите на навчання.

Обираючи навчальний заклад  уточнюйте, які спеціальність та кваліфікація будуть вказані у вашому дипломі. Дізнавайтеся, можливо можна отримувати ще якусь спеціальність паралельно.

3. Вправа «Який/яка я?»

Тепер візьміть чисті аркуші паперу та розділіть його навпіл. На одній стороні напишіть, свої позитивні якості, на іншій свої недоліки.

Виконавши вправу, ви ось вже побачите, що якщо, наприклад, ви нетерплячі чи нестримані, не любите спілкуватися – то з людьми вам працювати буде тяжко. Якщо ви добрі, чуйні, відзивчиві – то це ваше. І так далі.

4. Вправа «Улюблене заняття»

Знову візьміть чистий аркуш. Напишіть зверху, чим ви любите займатися (шиття, малювання, навчання, допомагати тваринам, лікувати, займатися спортом, можливо ви розбираєтесь у моді, чи  любите давати поради або просто спілкуватися).

А внизу напишіть – чим би ви не займалися ні за які гроші (наприклад, прибиранням, навчанням, водінням авто і т.д.)

І от тепер у вас є на що опиратися при виборі професії. Тобто, наприклад, ви  хотіли б працювати водієм. Відкриваєте посадові обов’язки, а там говориться, що водій повинен самостійно обслуговувати своє авто. А ремонтами, важкою і брудною роботою ви займатися не готові. Або ось – професія вчителя. Здавалося б – все просто: відробив з дев’ятої до тринадцятої години і все, йди відпочивай. І ніде не говориться про те, що після уроків потрібно писати журнали, перевіряти зошити, а вдома ще й готуватися до завтрашніх уроків. Тобто, у кожній професії скільки різних тонкощів, про які ніде не пишеться і їх можна дізнатися тільки від представників конкретної професії. Тому, спілкуйтеся та розпитуйте у знайомих дорослих про їхню роботу, шукайте інформацію в Інтернеті, на Ютубі і так далі.

5. Вправа «Професії»

Напишіть назви усіх професій, які вам відомі. Підкресліть ті, якими ви б, в принципі, могли б займатися.

 Таким чином, у вас з’явився список професій, над якими ви можете працювати: дізнаватися більше про посадові обов’язки, навчальні заклади, в яких можна отримати цю освіту, навчальні предмети, які необхідні для вступу, терміни та вартість навчання.

6. Розповідь. В мережі є багато ресурсів з профорієнтації. Зокрема, сайт Державної служби зайнятості http://trud.gov.ua/control/uk/publish/category?cat_id=52775 (вкладинка “Професії від А до Я”) та сайт Всеукраїнського проекту з профорієнтації та побудови кар’єри https://hryoutest.in.ua/. На них можна знайти загальні відомості з вибору професії, рекомендації та різноманітні тести.

7. Вправа «Шукаю роботу»

Тепер ви вже знаєте про себе трохи більше, тому пропоную виконати останню вправу. Уявіть, що вам прям зараз необхідно подати об’яву про пошук роботи. Напишіть її за зразком:

Я__________________ шукаю роботу. Маю такі якості характеру: ____________________. Маю здібності з ______________________________. Вмію _________________________. Готовий (готова) навчатися ____________________________________.

Об’яви зачитуються та обговорюються.

8. Завершення заняття. Рефлексія. Необхідно продовжити речення «Для того, щоб знайти професію своєї мрії мені необхідно…»

Бажаю успіхів

05.05.2022 р. -  (6-Г)

03.05.2022 р. -  (6-Б)

26.04.2022 р. -  (6-А)

28.04.2022 р. -  (6-В)

Тема: «Темперамент»

(Шановні учні, ознайомтесь та виконайте запропоновані вправи)

Мета: сформувати уявлення про темперамент, типи темпераменту.

I.Теоретичний блок

Інформаційне повідомлення «Типи темпераменту»

Темпераментом у наш час називають сукупність динамічних особливостей психіки людини; він залежить від сили нервової системи, її працездатності, врівноваженості, стійкості.

Холерик – сильна нервова система, він легко переключається з одного виду діяльності на інший, проте часто буває неврівноваженим. Швидко приймає рішення, але в неї часто бувають перепади настрою, а отже, вона запальна, різка в стосунках із оточенням, прямолінійна в оцінках, часто не може себе стримати, проте ініціативна, активна, наполеглива.

Сангвінік – також сильна нервова система, він має гарну працездатність, легко переключається із одного виду роботи на інший, урівноважений, активний, комунікабельний, товариський, має гарні організаторські здібності, нерідко буває лідером. Недостатньо чутливий, щоб зрозуміти почуття інших, поверховий, рідко доводить справу до кінця.

Флегматик – має сильну, працездатну нервову систему, але важко включається в нову роботу, а отже, його складно збити з наміченої дороги. Спокійний навіть у найскладніших ситуаціях, часто дотримується чіткого розпорядку й системи; він повільний, урівноважений, пасивний.

Меланхолік – слабкий тип нервової системи, проте він дуже чутливий до всього, що відбувається. Меланхолік швидко втомлюється, проте й швидко адаптується в будь – якому колективі завдяки своїй готовності підкорятися; він тривожний, неініціативний, замкнутий.

II.Практичний блок

Вправа «Мій тип темпераменту»

Мета: визначити власний тип темпераменту»

Психолог. Кожна людина має свій малюнок на подушечках пальців рук, що використовують під час розшуку злочинців за відбитками пальців. Цей малюнок є унікальним і неповторним, ні в кого у світі він не може бути однаковим. Малюнок у центрі подушечок пальців може бути трьох видів: петля, спіраль, дуга. Якщо у вас усі петлі – ви флегматик, якщо петель більше, ніж спіралей – ви сангвінік, якщо спіралей більше ніж петель – ви холерик, якщо є хоча б одна дуга – ви меланхолік.

Тест "Формула темпераменту" (А. Белов)

Інструкція:

Відзначте знаком «+» ті якості в «паспорті» темпераменту, які для вас звичайні, повсякденн

Отже, якщо ви:

1) непосидючі, метушливі;

2) невитримані, запальні;

3) нетерплячі;

4) різкі і прямолінійні у відносинах з людьми;

5) рішучі і ініціативні;

6) уперті;

7) винахідливі в суперечці;

8) працюєте ривками;

9) схильні до ризику;

10) незлопам'ятні;

11) володієте швидкою, жагучою, із плутаною інтонацією промовою;

12) неврівноважені і схильні до гарячкувати;

13) агресивний забіяка;

14) нетерпимі до недоліків;

15) маєте виразну міміку;

16) здатні швидко діяти і вирішувати;

17) невпинно прагнете до нового;

18) володієте різкими рвучими рухами;

19) наполегливі в досягненні поставленої мети;

20) схильні до різких змін настрою - то ви чистий холерик.

Якщо ви:

1) веселі і життєрадісні;

2) енергійні і ділові;

3) часто не доводите почату справу до кінця;

4) схильні переоцінювати себе;

5) здатні швидко схоплювати нове;

6) нестійкі в інтересах і схильностях;

7) легко переживаєте невдачі і неприємності;

8) легко пристосовуєтеся до різних обставин;

9) із захопленням беретеся за будь-яку нову справу;

10) швидко остигаєте, якщо справа перестає вас цікавити;

11) швидко включаєтеся в нову роботу і швидко переключаєтеся з однієї роботи на іншу;

12) тяготесь одноманітністю буденної кропіткої роботи;

13) товариські і чуйні, не почуваєте скутості з новими для вас людьми;

14) витривалі та працездатні;

15) володієте гучною, швидкою, чіткою промовою, яка супроводжується жестами, виразною мімікою;

16) зберігаєте самовладання в несподіваній складній обстановці;

17) володієте завжди бадьорим настроєм;

18) швидко засинаєте і пробуджуєтеся;

19) часто не зібрані, виявляєте поспішність у рішеннях;

20) схильні іноді сковзати по поверхні, відволікатися - то ви, звичайно ж, сангвінік.

Якщо ви:

1) спокійні і холоднокровні;

2) послідовні і докладні в справах;

3) обережні і розсудливі;

4) вмієте чекати;

5) мовчазні і не любите марно базікати;

6) володієте спокійною, рівномірної промовою, з зупинками, без різко виражених емоцій, жестикуляції і міміки;

7) стримані і терплячі;

8) доводите почату справу до кінця;

9) не розтрачуєте даремно сил;

10) дотримуєтеся виробленого розпорядку дня, життя, системи в роботі;

11) легко стримуєте пориви;

12) малосприйнятливі до схвалення і осудження;

13) незлобивий, проявляєте поблажливе ставлення до шпильок на свою адресу;

14) постійні у своїх відносинах і інтересах;

15) повільно включаєтесь в роботу і повільно переключаєтеся з однієї справи на іншу;

16) рівні у відносинах з усіма;

17) любите акуратність і порядок у всьому;

18) з тяжкістю пристосовуєтеся до нової обстановки;

19) володієте витримкою;

20) не дуже повільні - то ви, без сумніву, флегматик.

Якщо ви:

1) сором'язливі і соромливі;

2) губитеся в новій обстановці;

3) утрудняєтеся встановити контакт з незнайомими людьми;

4) не вірите в свої сили;

5) легко переносите самотність;

6) відчуваєте пригніченість і розгубленість при невдачах;

7) схильні йти у себе;

8) швидко втомлюєтеся;

9) володієте тихою мовою;

10) мимоволі пристосовуєтеся до характеру співрозмовника;

11) вразливі до слізливості;

12) надзвичайно сприйнятливі до схвалення і осудження;

13) пред'являєте високі вимоги до себе і оточуючих;

14) схильні до підозрілості, недовірливості;

15) болісно чутливі і легко ранимі;

16) надмірно образливі;

17) потайливі і нетовариські, не ділитеся ні з ким своїми думками;

18) малоактивні і боязкі;

19) поступливі, покірні;

20) прагнете викликати співчуття і допомогу в навколишніх - то ви меланхолік.

Обробка результатів. 

Якщо кількість позитивних відповідей в «паспорті» темпераменту того чи іншого типу становить 16 - 20, то це значить, що у вас яскраво виражені риси даного типу темпераменту. Якщо ж відповідей налічується 11 - 15, значить якості даного темпераменту притаманні вам у значній мірі. Якщо позитивних відповідей 6 - 10, то якості даного типу притаманні вам зовсім незначною мірою. 

Підсумок заняття «Легенда про хлопчика з жахливим характером»

Жив – був хлопчик із жахливим характером. Не минало і дня, щоб він ні з ким не посварився чи не образив когось. Одного разу батько наказав йому забивати в паркан по одному цвяху щоразу як він посвариться з кимось. Того дня хлопчик забив 37 цвяхів. Проте з часом він зрозумів, що легше тримати себе в руках, ніж забивати цвяхи. Минали дні, кількість цвяхів зменшувалася, аж поки настав той день, коли хлопець не забив жодного цвяха. Щасливий, він прийшов до батька. Тоді батько сказав йому витягувати по одному цвяхові тоді, коли він зможе тримати себе в руках або зробить комусь щось добре. Так знову минали дні, поки не настав той день, коли в паркані не залишилося жодного цвяха. Знову син прибіг до батька в надії, що тепер усе виправив.  Тоді батько підвів сина до огорожі і сказав: «Молодець, сину, що ти навчився отримати себе в руках, проте паркан уже ніколи не стане таким, як був раніше».

Бажаю успіхів!      

21.04.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Г): https://meet.google.com/rua-mqwq-qek

19.04.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Б): https://meet.google.com/fir-eofq-tbc

12.04.2022 р.

Покликання на зустріч (6-А): https://meet.google.com/rua-mqwq-qek

07.04.2022 р.

Покликання на зустріч (6-В): https://meet.google.com/utq-dwxa-dwr

Тема: «Характер людини»

(Шановні учні, ознайомтесь та виконайте запропоновані вправи)

Мета: сформувати уявлення про характер, риси характеру.

I.Теоретичний блок

Інформаційне повідомлення «Характер».

Слово «характер» у перекладі з грецької означає «печать», «напис на камені». І дійсно характер «накладає печать» на всі вчинки, думки і почуття людини. Ви вважаєте, що характер є вродженим? Ні, вродженим є темперамент, а характер формується, розвивається і змінюється в практичній діяльності людини, відображає умови та спосіб життя.

Людина «ліпить» себе сама, відображаючи свій характер у ставленні:

·                    до інших людей: товариськість або замкнутість, відвертість або потайність;

·                    до самої себе: власна гідність, скромність, самовпевненість, егоїзм;

·                    до роботи: ініціативність, наполегливість, лінь, сумлінність

Характер має соціальну природу, але зумовлений фізіологічними особливостями нервової системи. Флегматику важче, ніж холерику чи сангвініку, проявляти ініціативність та енергійність, холерику – стриманість. Які чинники впливають на формування характеру?  (спадковість, виховання, оточення, самовиховання.

У значній мірі характер людини залежить від самовиховання. Дисциплінованість, витримка, наполегливість формуються завдяки вольовим зусиллям людини.

Важливою складовою частиною характеру є воля. Людина без волі нагадує автомобіль без двигуна: усе начебто і виглядає солідно, а користі ніякої. Що ж таке воля?

Воля - здатність людини чинити дії, які вимагають подолання внутрішніх зовнішніх перешкод.

Вольовим людям притаманні такі риси характеру, як цілеспрямованість, витримка, дисциплінованість, рішучість, надійність, завзятість.

Всі риси характеру можна об’єднати у великі групи:

II.Практичний блок

Експеримент “Моя самооцінка”

Давайте визначимо, наскільки об’єктивно ви себе оцінюєте.

Напишіть у стовпчик  10 якостей особистості, якими можна охарактеризувати ваш ідеал. Для прикладу це можуть бути різні слова, які характеризують якості особистості: охайність, безтурботність, вдумливість, гордість, чутливість, життєрадісність, турботливість, сором'язливість, щирість, вишуканість, вередливість, легковірність, чарівність, обережність, чуйність, педантичність, рухливість, розумність, рішучість, стриманість, терплячість, захопленість, завзятість, поступливість, холодність, ентузіазм і т.д.

Серед тих 10 якостей підкресліть ті риси, які притаманні вам.

Число рис, які ви собі приписуєте, поділіть на число слів у стовпчику.

 Інтерпретація одержаних даних:

·                    якщо результат близький до 1- ви себе переоцінили;

·                    якщо результат близький до 0- ви надто самокритичні до себе;

·                    результат близький до 0,5- нормальна самооцінка.

Самооцінка відіграє важливу роль у самовихованні. Накопичуючи життєвий досвід людина вчиться свідомо керувати своєю поведінкою, виховувати в собі позитивні і стримувати негативні риси характеру.

Вправа «Кошик для сміття»

Напишіть на листочку паперу рису характеру, якої б ви хотіли позбутися. Підійдіть до кошика для сміття, зіжмакайте папірець і викиньте його. Можете назвати вголос ту рису, яка вам заважає. Це перший крок до самозміни.

Рефлексія.

Що сподобалось? Що запам’ятали?

Підсумки уроку. Діти ми з вами сьогодні прийшли до висновків, що людині притаманні позитивні риси характеру давайте перелічимо їх, (відповіді дітей) і негативні, (відповіді дітей). Якщо у людини яскраво виражені позитивні риси характеру вона добра, якщо негативні вона зла. Виходить, що звички якщо вони негативні можна змінювати на позитивні виховуючи себе, можна стати ще добрішими, ще кращими, можна стати чарівною людиною, яка здатна повсюди робити добро! Пам’ятайте - це під силу кожному з вас. Треба тільки захотіти.

Бажаю успіхів!    

04.04.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Б):  https://meet.google.com/vhu-kcbg-mcb

31.03.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Г): https://meet.google.com/nji-drad-btq

29.03.2022 р.

Покликання на зустріч (6-А): https://meet.google.com/jnk-sspv-rma

24.03.2022 р.

Покликання на зустріч (6-В): https://meet.google.com/vbu-aecx-qkj

Тема «Самооцінка і здоров'я людини»

(Шановні учні, ознайомтесь із теоретичним блоком та виконайте вправи із практичного).

I.Теоретичний блок

Інформаційне повідомлення

Основою сучасного уявлення про здоров'я є визначення ВООЗ: «Здоров'я – це стан повного фізичного, психологічного і соціального благополуччя».

 Поняття  психічне здоров'я охоплює шляхи гармонізації  людини, її бажання, амбіції, здібності, ідеали , почуття і свідомість.

Психічне здоров'я — це наші відчуття, пам'ять, уява, мислення; це — внутрішній світ людини. Психічне здоров'я пристосовує організм до оточуючого середовища.

    Психічне  здоров'я можна визначити як комфортність особистості у соціумі.

Ступені психічного здоров'я лежать в таких сферах, як

Відношення до себе

Відношення до інших

Відношення до потреб життя

Візьмемо до уваги, що психологічне здоров'я – це емоційне, інтелектуальне і духовне благополуччя.

Емоційне благополуччя – як людина реагує на події, як справляється з невдачами і стресами

Інтелектуальне благополуччя – здатність набувати і застосовувати знання, аналізувати проблеми і приймати рішення

Духовне благополуччя – позитивні цінності, ідеали, мета і сенс життя

Досягнення високого рівня благополуччя залежить від багатьох чинників – тих, що перебувають поза нашим контролем (спадковість, стан довкілля), але тривалість життя і

міцне здоров'я залежать насамперед від способу життя, тобто від нашої поведінки.

 На сьогоднішній зустрічі ми будемо вчитися жити в гармонії зі своїм внутрішнім світом і з світом навколишнім.

II.Практичний блок

Бланк для самооцінки особистості

Перед тобою – список із 20 якостей особистості. Вибери  з них найяскравіше виражені в тебе якості. І в колонці, розміщеній зліва від списку якостей, постав цифру 1. Потім вибери наступну за ступенем вираженості у тобі якість і познач її цифрою 2 і т.д. Найменш виражена якість матиме номер 20. після того у колонці (№ ідеал), розміщеній справа від списку, оціни якості з позиції ідеальної людини

З п

 

Якості

 

№ ідеал

Д

(№ - № ід)

Д2

 

Поступливість

 

 

 

 

Сміливість

 

 

 

 

Нестриманість

 

 

 

 

Настирливість

 

 

 

 

Поспішність

 

 

 

 

Комунікабельність

 

 

 

 

Неорганізованість

 

 

 

 

Цілеспрямованість

 

 

 

 

Боягузтво

 

 

 

 

Енергійність

 

 

 

 

Безпечність

 

 

 

 

Турботливість

 

 

 

 

Грубість

 

 

 

 

Терпеливість

 

 

 

 

Самовпевненість

 

 

 

 

Байдужість

 

 

 

 

Активність

 

 

 

 

Красномовність

 

 

 

 

Відвертість

 

 

 

 

Доброзичливість

 

 

 

 

 

 

Сума  (Д2):

 

 

Сума Д (наступна колонка) означає різницю між рангом, який ти дав собі, і рангом, котрий ти поставив ідеальній людині (знак при цьому не враховується).

Символ Д2 – це квадрат одержаної різниці

С = 1 – ( 0,00075 х  сума Д2) – це формула, яка дає змогу визначити самооцінку:

С = до 0,3 – низька

С = 0,4 – 0,6 – оптимальна

С = 0,7 – 1,0 – висока

За відомою формулою психолога У.Джеймса: «самооцінка» дорівнює: «успіх», поділений на  «домагання». Іншими словами, самооцінку можна підвищити, якщо підвищити рівень успіху або знизити рівень домагань.

Слово психолога: Наша самооцінка складається з того, як ми оцінюємо себе у різних ситуаціях: у навчанні. спорті, у спілкуванні з друзями. Наприклад, ми можемо вважати себе хорошим спортсменом, але не досить вправним учнем. Але формується самооцінка і під впливом оточення.

Д.з. Складіть пам’ятку «Мої правила підвищення самооцінки».

22.03.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Б): https://meet.google.com/xis-euvi-msg?authuser=0

17.03.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Г): https://meet.google.com/xis-euvi-msg?authuser=0


15.03.2022 р.

Покликання на зустріч (6-А): https://meet.google.com/efi-qptq-riz

10.03.2022 р.

Покликання на зустріч (6-В): https://meet.google.com/gyq-rbqx-zmf

Тема «Подолання тривожних та стресових станів»

(Шановні учні, ознайомтесь із теоретичним блоком та виконайте вправи із практичного).

I.Теоретичний блок

Інформаційне повідомлення «Стрес».

Тренер вивішує основні поняття на плакат, розповідаючи та надаючи інформацію учасникам.

Стрес — це захисна реак­ція організму, що має допо­могти йому подолати складні життєві ситуації.

При фізіологічних стресових впливах змінюється режим роботи багатьох органів та систем організму, наприклад, пришвидшується ритм серця, підвищується згортуваність крові, змінюються захисні властивості організму.

Психологічні стресори — це фактори, що діють через сигнали: погрозу, небезпеку, об­разливість. Психологічний стрес поділяють на інформаційний та емоційний.

Інформаційний стрес виникає в ситуаціях інформаційних перевантажень, коли людина не може впоратися із завданням, не встигає приймати правильні рішення при високому ступені відповідальності за їхні наслідки.

Емо­ційний стрес виникає в ситуаціях небезпеки, погрози.

Розробив теорію стресу канадський психо­лог Ганс Сельє. Він виділив три стадії стресу: фаза тривоги, фаза опору та виснаження.

Пер­ша — реакція тривоги, коли організм починає досить слабко опиратися змінам чи пристосо­вується до них. Друга фаза — опір, коли здій­снюється адаптація до нових умов, організм у повній мірі чинить опір впливу стресора. Третя фаза—виснаження -- настає після три­валого впливу стресора, всі резерви адаптації вичерпуються, і організм гине. Звичайно, що остання фаза розвивається не завжди.

Різні люди реагують на однакові стресори  по-різному. У когось реакція активна — під час стресу ефективність їхньої діяльності і далі росте до певної межі («стрес лева»), а в інших — реакція пасивна, ефективність їх­ньої діяльності спадає («стрес кролика»).

II.Практичний блок

Психомалюнок «Я до тривоги»,  «Я підчас тривоги»,  «Я після тривоги» (15 хв.)

Мета: привернути увагу до внутрішнього стану оточення, з'ясувати головні стресори присутніх.

Рефлексія: тривожність, яка виникає у жит­ті, можна уявити як коридори, якими тре­ба пройти: хто швидше, хто повільніше, хто важче, хто легше, однак пройти їх усе одно доведеться.

Вправа «Самопізнання».

Інструкція: людина повинна вміти са­мостійно підтримувати свою мотивацію на належному рівні й спонукати себе до діяль­ності. Велике значення має вміння схвалювати самого себе, визнавати результа­ти своєї діяльності. Самовизнання, самосхвалення дуже корисні методи фор­мування самоповаги, оскільки ви вчитеся помічати щось позитивне в своїх діях і роз­виваєте почуття самоповаги. Враховуючи принципи й правила, які використовува­лися для схвалення інших, поміркуйте, як ви схвалювали себе та визнавали б певні конкретні результати дій і результати своєї діяльності.

Відзначте свої сильні сторони (здібності), позитивні риси характеру й те, як вони допомагали вам у житті.

Сильні сторони

Як допомагають у житті

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

Поміркуйте й запишіть, як ви може най­кращим чином (де саме і як) скористатися ними, щоб досягти успіху.

Сильні сторони

Де і як ними можна скористатися

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

Вправа «Вчинки для позитивного майбутнього».

Мета:самоаналіз, рефлексування.

Інструкція:

1.                  Визначте та напишіть 5 вчинків, які ви щоденно реалізуєте та які, як вам відомо, ведуть до бажаного майбутнього.

2.                  Усвідомивши корисність вчинків, визначте, як кожний із них є доказом певної якості.

3.                  Уявіть собі на деякий час те позитивне майбутнє, яке ви створюєте.

Рефлексія

-                     Чи здійснились ваші очікування?

-                     Які знання ви здобули?-

-                     Як ці знання ви використаєте у своєму подальшому житті?

-                     Що ви взяли особисто для себе?

-                     Оцініть вашу особисту активність під час тренінгу?

 

24.02.2022 р.

Тема «Емоційний інтелект»

 (Шановні учні, ознайомтесь із теоретичним блоком та виконайте вправи-тести із практичного).

I.Теоретичний блок

Міні-лекція

Емоційний інтелект (EQ) –  здатність розуміти почуття свої та інших, вміння керувати емоціями. EQ має 4 складових:

1. Усвідомленість, коли ви розумієте свій стан.

2.Саморегуляція – ваше вміння оцінити ситуацію і правильно зреагувати.

3. Емпатія – розумієте емоції інших людей.

4. Навички взаємодії – вмієте будувати конструктивні стосунки.

Емоційний інтелект входить в топ-10 найбільш важливих у сучасному світі компетенцій, йдеться у звіті Світового економічного форуму в Давосі. Як його розвивати, розповідає HR-консультант і бізнес-тренер Анна Хитрик.

В кінці XX століття дослідники звернули увагу, що для успішної кар’єри недостатньо володіти високим інтелектом і бути експертом в своїй сфері. Необхідно щось більше, пов’язане з почуттями та емоціями людини. Ця особиста якість отримала назву «емоційний інтелект» (Emotional Intelligence).

За вміння будувати стосунки, сповнені розуміння та відкритості, теплоти та ніжності, відповідає емоційний інтелект — здатність розуміти свої емоції та відчуття, а також те, що відчувають інші люди в момент спілкування з нами. Чим вищий рівень емоційного інтелекту, тим легше вести сімейні діалоги та вирішувати конфлікти, тим вдаліше ви знаходите нові варіанти взаємодії з коханими та нові підходи до дітей, коли вони перестають вас чути та розуміти. Загалом зникає страх за стосунки, а з’являються довіра, повага до потреб один одного, розуміння, як ці потреби можна задовольнити, не шкодячи, а навпаки — підтримуючи кожного члена родини.

II.Пратичний блок.           

Діагностика "емоційного інтелекту" (Н. Холл)

Методика призначена для виявлення здібності особистості розуміти відносини, що репрезентується в емоціях, і керувати своєю емоційною сферою на основі прийняття рішень. Вона складається з 30 тверджень і містить п'ять шкал:

·               • шкала 1 - "Емоційна обізнаність";

·          • шкала 2 - "Управління своїми емоціями" (емоційна відхідливість, емоційна нерігідность);

·                     • шкала 3 - "Самомотивація" (довільне керування своїми емоціями);

·                     • шкала 4 - "Емпатія";

·                     • шкала 5 - "Розпізнавання емоцій інших людей" (вміння впливати па емоційний стан інших).

ІНСТРУКЦІЯ

Нижче наведені висловлювання, які так чи інакше відображають різні сторони життя. Праворуч від кожного твердження напишіть цифру, виходячи з вашої ступеня згоди з ним: повністю не згоден (-3 бали); в основному не згоден (-2 бали); почасти не згоден (-1 бал); частково згоден (+1 бал); в основному згоден (+2 бали); повністю згоден (+3 бали).

Тестовий матеріал

·                     1. Для мене як негативні, так і позитивні емоції служать джерелом знання про те, як чинити в житті.

·                     2. Негативні емоції допомагають мені зрозуміти, що я повинен змінити у своєму житті.

·                     3. Я спокійний, коли відчуваю тиск з боку.

·                     4. Я здатний спостерігати зміну своїх почуттів.

·                     5. Коли необхідно, я можу бути спокійним і зосередженим, щоб діяти відповідно до запитів життя.

·                     6. Коли необхідно, я можу викликати у себе широкий спектр позитивних емоцій, таких як веселощі, радість, внутрішній підйом і гумор.

·                     7. Я стежу за тим, як я себе почуваю.

·                     8. Після того як щось засмутило мене, я можу легко впоратися зі своїми почуттями.

·                     9. Я здатний вислуховувати проблеми інших людей.

·                     10. Я не зациклююсь на негативних емоціях.

·                     11. Я чутливий до емоційних потреб інших.

·                     12. Я можу діяти на інших людей заспокійливо.

·                     13. Я можу змусити себе знову і знову встати перед обличчям перешкоди.

·                     14. Я намагаюся підходити до життєвих проблем творчо.

·                     15. Я адекватно реагую на настрої, спонукання і бажання інших людей.

·                     16. Я можу легко входити в стан спокою, готовності і зосередженості.

·                     17. Коли дозволяє час, я звертаюся до своїх негативним почуттям і розбираюся, в чому проблема.

·                     18. Я здатний швидко заспокоїтися після несподіваного засмучення.

·                     19. Знання моїх справжніх почуттів важливо для підтримки "хорошої форми".

·                     20. Я добре розумію емоції інших людей, навіть якщо вони не виражені відкрито.

·                     21. Я можу добре розпізнавати емоції за виразом обличчя.

·                     22. Я можу легко відкинути негативні почуття, коли необхідно діяти.

·                     23. Я добре вловлюю знаки у спілкуванні, які вказують на те, в чому інші потребують.

·                     24. Люди вважають мене добрим знавцем переживань інших.

·                     25. Люди, які усвідомлюють свої справжні почуття, краще управляють своїм життям.

·                     26. Я здатний поліпшити настрій інших людей.

·                     27. Зі мною можна порадитися з питань відносин між людьми.

·                     28. Я добре налаштовуюся на емоції інших людей.

·                     29. Я допомагаю іншим використовувати їх спонукання для досягнення особистих цілей.

·                     30. Я можу легко відключитися від переживання неприємностей.

КЛЮЧ

Шкала 1 - пункти 1, 2, 4, 17, 19, 25. Шкала 2 - пункти 3, 7, 8, 10, 18, 30. Шкала 3 - пункти 5, 6, 13, 14, 16, 22. Шкала 4 - пункти 9, 11, 20, 21, 23, 28. Шкала 5 -пункт 12, 15,24, 26, 27,29

Обробка та інтерпретація РЕЗУЛЬТАТІВ

Рівні парціального емоційного інтелекту у відповідності зі знаком результатів: 14 і більше - високий; 8-13 - середній; 7 і менш - низький.

Інтегративний рівень емоційного інтелекту з урахуванням домінуючого знака визначається за такими кількісними показниками: 70 і більше - високий; 40-69 - середній; 39 і менше - низький.

Високий рівень психологічного благополуччя. Гармонія з самим собою і оточуючими людьми. Певні установки, які відображають індивідуальну систему цінностей. І ця система цінностей була вироблена людиною самостійно і чітко нею усвідомлюється. Свобода від різних ситуативних вимог. Вибір поведінки, адекватного ситуації, здійснюється без надмірних вольових зусиль. Мотивація такої поведінки здійснюється не зовні, а виключно зсередини. Такою людиною складно маніпулювати. Здатність розуміти свої позитивні і негативні сторони і можливості. Здатність протистояти несприятливим подіям і стресовим ситуаціям. Контроль над імпульсивністю здійснюється через здатність впізнавати свої агресивні імпульси, бути стриманим і вміти контролювати агресію, ворожість і безвідповідальну поведінку. Здатність змінити свою думку, коли отримуєш докази своєї помилки. Відкритість і терпимість до різних ідей, орієнтацій, методам і звичаям. Здатність приймати на себе відповідальність за свою групу. Прийняття інших людей такими, якими вони є. Здатність відчувати, розуміти і приймати до уваги почуття і думки інших, чуйність по відношенню до інших. Прагнення максимально розвивати свої здібності і таланти. 

Середній рівень емоційного інтелекту. Висока самооцінка. Високий рівень самоконтролю. Відчуття психологічного благополуччя, позитивного ставлення до себе. Довільний здійснення діяльності та спілкування на базі певних вольових зусиль.

Низький рівень емоційного інтелекту. Низька самооцінка. Пригніченість своїми емоціями. Стан депресії. Низький самоконтроль. Низький рівень усвідомленості своїх емоцій. Висока ситуативна обумовленість (тобто не ви впливаєте на ситуацію, а ситуація впливає на вас і провокує на певні дії і емоційні реакції). Емоційні реакції за механізмом умовного рефлексу (вас придавили в транспорті - ви нагрубити у відповідь). Зайва жорсткість і впертість. Низька здатність відчувати, розуміти і приймати до уваги почуття і думки інших людей. Схильність до сперечань і обміну докорами. 

Рефлексія:

Що ви зрозуміли?

Що сподобалось?

Д.з. Складіть пам’ятку «Як розвивати емоційний інтелект?

10.02.2022 р.

Покликання на зустріч (6-В): https://meet.google.com/nss-miau-qdt

 08.02.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Б):  https://meet.google.com/rrc-rvyb-nyq

           01.02.2022 р.

Покликання на зустріч (6-Г): https://meet.google.com/yyp-oodv-xwr

 03.02.2022 р.

                                  Покликання на зустріч (6-А): https://meet.google.com/zho-uraa-ujr

Тема «Ассертивність і ассертивна поведінка»

(Шановні учні, ознайомтесь із теоретичним блоком та виконайте вправи-тести із практичного).

I.Теоретичний блок

Міні-лекція

Мета: формування понять «упевненість», «впевнена людина», «впевнена поведінка».

Під упевненістю в собі розуміють здатність людини висувати і втілювати в життя власні цілі, потреби, бажання, домагання, інтереси, почуття щодо свого оточення.

Упевнені в собі люди характеризуються:

• незалежністю;

• самодостатністю.

Зовнішні
ознаки впевненої людини:

• виглядає спокійною;

• шанується;

• відкритий погляд;

• рівна постава;

• спокійний і впевнений голос.

Впевнена у собі людина вміє:

• відчувати ситуацію, триматися з гідністю (жести, голос), розуміти межі фізичного і психічного;

• адекватно
оцінювати свої достоїнства і недоліки, прийняти критичне зауваження на свою адресу;

• діяти чітко і організовано, бути наполегливим;

• відкрито висловлювати і відстоювати свою думку, без ворожості і самозахисту.

У чому полягає різниця між впевненістю, невпевненістю, нахабством і агресивністю?

Вести себе впевнено не значить поводитися безцеремонно.

Якщо у якійсь ситуації одна людина пред\"являє законну вимогу і наполягає на тому, щоб її виконали, то її поведінка буде ефективною тільки тоді, коли вона дійсно допоможе їй досягти поставленої мети. А саме: допоможе домогтися виконання вимоги.

Впевнена, неагресивна (ассертивна) поведінка - це поведінка людини, що усвідомлює власні права і цілі і враховує права і цілі інших людей.

Нахабство – це захист, самовираження і пошук вигод для себе за рахунок утисків прав і свободи інших людей.

Невпевненість передбачає невміння захищати свої права, домагатися певних вигод для себе, нездатність захищати і виражати себе.

Можливість підтримувати задовільні стосунки з оточуючими у першу чергу залежить від того, наскільки ми вміємо впевнено, але не агресивно, формулювати наші права і вимоги.

Необхідно чітко розрізняти агресивну і впевнену поведінку, щоб завжди розуміти наслідки своїх дій.

II.Пратичний блок.

Вправа-тест  «Наскільки ви впевнені в собі?»

Мета: самооцінка впевненості в собі.

Інструкція:

 Вам належить самостійно оцінити, наскільки ви впевнені у собі. Для цього вам необхідно відповісти на питання тесту.Постарайтеся відповідати на питання правдиво.

Тест
«Наскільки ви впевнені в собі» (Прихожан А.М., 1997)

1. Ви дізналися, що ваш приятель говорив про вас погано. ви:

а)знайдете слушну нагод з\"ясувати стосунки;

б) перестанете з ним спілкуватися, і будете уникати зустрічей.

2. Коли ви входите у маршрутку або трамвай, вас грубо штовхають. ви:

а) голосно протестуєте;

б) мовчки намагаєтеся пробратися вперед;

е) чекаєте, поки всі увійдуть, і тоді, якщо, зможете, заходите самі.

3. Співрозмовник відстоює протилежну вашій точку зору. ви:

б) висловлюєте свою думку, оскільки вважаєте, що

не зможете переконати його;

д) відстоюєте свої переконання, намагаючись переконати його та інших.

4. Ви спізнилися на вечір, бесіду, збори. Всі місця вже зайняті, за винятком одного у першому ряду. ви:

б) стоїте біля дверей і лаєте себе за запізнення;

д) без коливань прямуєте у перший ряд;

е) довго озирається навколо у пошуках іншого місця, а потім все ж сідаєте у перший 
ряд.

5. Чи згодні ви з тим, що навколишні часто використовують вас у своїх інтересах:

д) ні; е) так.

6. Чи важко вам вступати у розмову із незнайомими людьми:

д) ні; е)так.

7, Ви купили браковану річ. Чи легко вам повернути покупку:

б) ні; в) так.

8. Ви можете сказати, що інші люди впевненіші у собі, ніж ви

д) ні; е) так.

9. Від вас вимагають послуги, яка може принести вам неприємності. Чи легко вам відмовитися від її виконання:

б) ні; в) так.

10. У вас є можливість поговорити з відомою людиною. ви:

д) використовуєте цю можливість;

е) не використовуєте.

11. Вам треба подзвонити по телефону у  якусь установу. ви:

б) під будь-яким приводом уникаєте цього;

в) телефонуйте без вагань;

е) телефонуйте після довгих, болісних вагань.

12. Вам поставили незаслужено низьку оцінку. ви:

б) мовчки переживаєте;

Г) сперечаєтеся із викладачем з приводу цієї оцінки.

13. Якщо ви не розумієте пояснень. ви:

б) не будете задавати питань, тому що боїтеся здатися дурним;

в) спокійно задасте питання відразу після пояснень;

г) задасте питання після занять, коли ви залишитеся з викладачем наодинці.

14. Люди, які сидять біля вас у кінотеатрі, під час сеансу голосно розмовляють. ви:

б) довго терпите, а потім зривається на крик;

в) ввічливо прохаєте їх припинити розмову;

е) мовчки терпите.

15. Хтось лізе попереду вас без черги. ви:

б) ковтаєте образу;

д) даєте йому відсіч.

16. Чи легко вам вступити у розмову з людиною протилежної статі, яка  вам дуже приваблива, дуже вам подобається:

б) дуже важко; не знаю, що сказати;

в) легко;

г) починаю із великими труднощами, але потім «розмовляю» і не відчуваю серйозних труднощів.

17. Чи вмієте ви торгуватися:

а) так; б) ні.

18. Чи хвилюєтеся ви, коли виступаєте із доповіддю:

б) так; д) ні.

19.Вас хвалять за хорошу роботу. ви:

б) не знаєте, що сказати у відповідь;

д) дякуєте за похвалу;

е) стривожились і ледь чутно бурмочите подяку.

20. При хорошому знанні предмета ви віддаєте перевагу здати екзамен письмово чи усно:

а) усно;

б) письмо;

в) мені все одно, це не вплине на мою відповідь.

Ведучий. Тепер підрахуємо отримані бали:

«А» - 3 бали, «Б» - 0 балів,

«В» - 5 балів, «Г» - 2 бали,

«Д» - 4 бали, «Е» - 1 бал. Підрахуйте загальну суму.

Примітка. Треба пояснити учасникам, що свої бали можна не говорити в слух, поділитися може той, хто цього захоче.

Інтерпретація результатів:

12 балів менше - велика невпевненість у собі.

12-32 бали - низька впевненість у собі;

33-60 балів - середній рівень впевненості у собі;

61-72 бали - висока впевненість у собі;

більше 72 балів - дуже високий рівень впевненості у собі.

Вправа  «Правила впевненої людини»

Мета: знайомство і обговорення правил впевненої людини. Визначення необхідності та можливості життя за даними правилами.

Обладнання: Правила, написані на ватмані або електронному слайді.

Правила впевненої людини.

- Я маю право оцінювати власну поведінку, думки і емоції і відповідати за їх наслідки.

- Я маю право не вибачатися і не пояснювати свою поведінку.

- Я маю право самостійно обміркувати, чи відповідаю я взагалі або в певній мірі за вирішення проблем інших людей.

- Я маю право змінити свою думку.

- Я маю право помилятися і відповідати за свої помилки.

- Я маю право сказати: «Я не знаю».

- Я маю право бути незалежним від доброзичливості і від гарного ставлення до мене.

- Я маю право приймати нелогічні рішення.

- Я маю право сказати: «Я тебе не розумію».

- Я маю право сказати: «Мене це не цікавить».

Рефлексія:

• Які правила ви використовуєте у своєму житті?

• Які правила вам здаються непотрібними?

• Чому складно стати впевненою людиною?

Д.з. Складіть пам’ятку «Мої правила впевненої людини».

      05.05.2021 - 6-Б

                          Посилання на зустріч  - https://meet.google.com/qtn-zhkw-weo

  29.04.2021 р. - 6-Г -

                              Посилання на зустріч - https://meet.google.com/scd-zohe-dym

28.04.2021 р. - 6-В -  

                       Посилання на зустріч  -   https://meet.google.com/cku-cyiu-jod

22.04.2021 р. -6-А 
                      Посилання на зустріч - https://meet.google.com/qxz-krkj-wnp

 21.04.2021 р. - 6-Б -  

              Посилання на зустріч  - https://meet.google.com/gmg-kzpj-put

15.04.2021 р. - 6-Г -     

                 Посилання на зустріч  -  https://meet.google.com/kkv-mhoz-nog

  14.04.2021 р. - 6-В -  

                       Посилання на зустріч  - meet.google.com/woo-pwva-cxg                                   

08.04.2021 р. -6-А 
                      Посилання на зустріч -https://meet.google.com/urq-zjeg-fux

07.04.2021 р. - 6-Б -  

              Посилання на зустріч  - https://meet.google.com/ebu-fesb-mdg

Інформаційне повідомлення

«Постановка вистави»

Гра є прекрасною формою демонстрації життя людей. Ви можете створити сцени на основі зображень, музикального твору, певного об’єкту. Для гри слід обрати ролі. Зіграти роль – означає, передати почуття певного персонажа. Під час вистави кожен має відчути реалістичність зображуваного.

Як підготувати цікаву виставу

·                     Напишіть основні ключові слова для створення тексту вистави.

·                     Вирішіть, хто яку роль буде грати, що є важливим для кожної ролі.

·                     Зберіть необхідні матеріали.

·                     Прорепетируйте виставу.

·                     Приготуйте сцену.

·                     Отримуйте від шоу задоволення.

Після вистави, обговоріть:

·                     Що ви могли бачити?

·                     Чи всі все зрозуміли?

·                     Що було особливо вдалим?

·                     Чого не вистачало?

·                     Чого було занадто?

·                     Які питання у вас виникли про зміст вистави?

Створення вистави за готовим текстом

Прочитайте історію разом та розробіть сценки:

·                     Хто буде в них заучений? Де все відбуватиметься?

·                     Як люди справились із ситуаціями? Як вони висловились?

·                     Як відреагували інші?

·                     Яким був кінець історії?

·                     Вирішіть, якими будуть акти вистави.

·                     Хто і яку роль буде грати? Які вам потрібні костюми?

·                     Оживіть свою виставу.

·                     Оцініть виставу з однокласниками.

Створення вистави на основі зображення

·                     Подивіться уважно на зображення, що буде використано.

·                     Уявіть себе в певній ролі.

·                     Зберіть ідеї: що роблять люди, яких ви бачите? Чи вони щасливі? Чи вони нещасні?

·                     Створіть виставу за малюнком та запишіть ключові слова для сценок.

·                     Вирішіть, якими будуть акти вистави.

·                     Вирішіть, хто і які ролі буде грати у виставі.

·                     Оживіть виставу.

·                     Підготуйте сцену та запросіть гостей.

·                     Оцініть свою виставу з однокласниками.

А також перегляньте відео Постановка вистави "Кайдашева сім'я"

https://www.youtube.com/watch?v=


31.03.2021 р. - 6-В -  

                 Посилання на зустріч  - https://meet.google.com/qdg-vypx-ndc

 01.04.2021 р. - 6-Г -  

                 Посилання на зустріч  - https://meet.google.com/kaq-qdpg-tkf

Шановні учні, також переглягьте презентацію на тему: "Театральні професії" та виконатей домашнє завдання - підготувати повідомлення про один із видів театральних професій.

https://drive.google.com/file/d/1mL61sSiczZNbceexd7KnT_J7NjRmThid/view?usp=sharing

 

13.01.2021 р. - 6-В -  

14.01.2021 р. - 6-Г- 

Посилання на зустріч - https://us04web.zoom.us/j/74641025014?pwd=THZxNjVlQVVsMktlcm1CYUdMSjB2UT09

20.01.2021 р. - 6-Б - 

https://us04web.zoom.us/j/79465166026?pwd=WDBDWW1zSmtxK0o5T21Gc2lzblNUZz09 

21.01.2021 р. - 6-А - 

https://us04web.zoom.us/j/79838334954?pwd=YWJybUNKRjdwamRSaGhXTll3aUVJUT09 


Тема: «Акторська майстерність»

Теоретична частина

Акторське майстерність — мистецтво театральної гри, створення художніх, сценічних образів у театрі, кіно, на телебаченні чи радіо. Акторська майстерність покликана втілити у творі авторський задум, виявити глибину ідейного змісту твору, донести його до глядача. 

Загальний принцип акторського майстерності — перевтілення. Перевтілення буває зовнішнє і внутрішнє, метод його збагнення різниться в залежності від техніки, якою користується актор, факторів зовнішнього втручання в побудові ролі (роботи партнерів, режисера, гримера і т. д.).

Робочі інструменти актора так само розрізняються як зовнішні і внутрішні.

Зовнішні (технологічні) — грим, костюм, в деяких видах театру — маска.

Внутрішні (психо-фізичні) — фізичні: тіло, пластику і моторику, голос (в тому числі дикція), музичний слух, почуття ритму; психічні: емоційність, спостережливість, пам'ять, уява, швидкість реакції, здатність до імпровізації.

Для чого потрібні заняття акторською майстерністю? Багато хто відповість на це питання просто: для того, щоб виступати, щоб не боятися сцени, впевнено почувати себе перед публікою і вміти показати себе. Все це так, але це лише верхівка айсбергу. Насправді, акторська майстерність зачіпає безліч навичок, умінь і властивостей, вельми корисних не стільки на сцені, скільки у нашому повсякденному побутовому житті. - Як етично вирішувати конфліктні ситуації? - Як вміти знаходити спільну мову з людьми? - Як будь-яку розмову зробити максимально цікавою і корисною? - Як керувати своєю увагою, уявою, як навчитися зрозуміло пояснювати? - Що робити, коли Вас ображають? - Нарешті - як навчитися дивуватись дрібницям і радіти життю? Зараз навіть дорослі люди часто не володіють цими корисними навичками. Погодьтеся – в повсякденному житті далеко не всім потрібно знати, чим відрізняється логарифм від інтеграла, проте ми всі щодня граємо різні життєві ролі, нам доводиться домовлятися з незнайомими людьми, переконливо відстоювати свої позиції та переконання. Так чому поряд з математикою і мовами не навчати вмінню працювати з власними емоціями, увагою, різними способами комунікації? 

Заняття акторською майстерністю це - цікава форма навчання, завдяки якій можна розвинути свої психологічні якості. Йдеться про образне і абстрактне мислення, уяву, пам'ять, увагу. Крім того, акторський тренінг допомагає дитині стати впевненіше в собі, впоратися з хвилюванням, проявити неординарність і розвинути комунікативні властивості, які стануть в нагоді у її подальшому житті, навчить, як в будь-якій ситуації бути щирою та переконливою. А ще – це відмінне емоційне розвантаження та чудова можливість для спілкування!

Практична частина

Пластична розминка. Проходить під ритмічну музику і під рахунок: - нахили головою в сторони; - перекочування голови в сторони, уявивши, що це м'яч; - знизування плечима; - «Арлекін» - згинаємо руки як лялька і крутимо в сторони; - «Змійка» - руки на ширині плечей, згинаємо до плеча з виворотом в початкове положення; - «Хвиля» - руки на ширині плечей, робимо хвилеподібний рух від правої руки до лівої, потім від правої ноги до лівої; - нахили тілом в сторони; - «Мотоцикл» - сідаємо за кермо уявного мотоцикла і зображуємо їзду, спочатку їмо поодинці, потім по двоє, троє і т. д. 

Етюдна вправа. «Звичайне у незвичайному»

Спробуйте відкрити пляшку з водою, напитися.

 Ускладнення:

- у вас руки із скла

 - права рука в гіпсі

-у фляжці не вода, а еліксир сили.

Опишіть свої відчуття.

Перегляньте відео "Акторська майстерність. Емоції" та виконайте вправи запропоновані у ньому.

Домашнє завдання! «Рекламний ролик».

Мета: розвиток фантазії.

 Уявімо собі, що тут ми зібралися для того, щоб створити свій власний ролик для якогось товару. Наше завдання - представити цей товар публіці так, щоб підкреслити його кращі сторони, зацікавити ним. Але один маленький нюанс - об'єктом нашої реклами будуть предмети, які вже бували у використанні і давно втратили «товарний вигляд».

Предмети: старий носок, порожня консервна банка, кулька, яка лопнула, перегоріла лампочка. (Оберіть предмет, який подобається і запишіть його характеристики - створіть рекламний ролик)

Комментариев нет:

Отправить комментарий