Страницы

Індивідуальне навчання (4-В-2)

ЗАНЯТТЯ 17

(27.05.2020 р.)

Шановна ученице,  виконай, будь ласка, вправу разом з мамою.

Вправа ”Закінчи фразу” 

Хід вправи: дорослий говорить початок фрази, а дитина має її закінчити.

Варіанти: 

- Трава зелена, а небо...

- Собака гавкає, а кішка...

- Взимку холодно, а влітку...

- Ти їси ротом, а слухаєш...

- Човен пливе, а машина...

- Ти дивишся очима, а дихаєш...

- У людини ноги, а в собаки...

- Птахи живуть у гніздах, а люди...

ЗАНЯТТЯ 16

(13.05.2020 р.)

Шановна ученице,  виконай, будь ласка, вправи разом з мамою.

1. Гра-розминка „На одну літеру”

Хід гри: Обирається одна буква, з якої повинні починатись назви предметів, що в кімнаті.

2.Гра „Знайди зайве слово

3. Дидактична вправа «Загадкові малюнки»

Мета: розвиток сприйняття, уваги.

Хід вправи: дитині пропонується знайти всі предмети, які заховані на малюнку.

ЗАНЯТТЯ 15
(29.04.2020 р.)

Шановна ученице,  виконай, будь ласка, вправи разом з мамою.

1.Вправа „Назви слово”
Хід вправи: дорослий називає пари слів, а дитина повинна запам’ятати кожне слово в парі. Після чого називається слово, а дитина називає його пару:
- собака – будка
- пташка – зерно
- дім – вікно
- кімната – стіл
- двері – ручка
- дерево – листок
- стіл – пиріг
- зима – мороз
- музика – барабан
2 Вправа - гра „Чим відрізняється”
Хід вправи: дорослий пропонує дитині пари малюнків та запитує, чим відрізняються предмети на них:
- табуретка і стільчик

- яблуко і груша

- блюдце і тарілка

- склянка і чашка

3.Вправа-гра „Слухай оплески”
Хід вправи: Дитина рухається у повільному темпі, коли дорослий плескає в долоні визначену кількість разів, дитина приймає відповідний стан. 1 – оплеск – „лелека”(стоїть на одній нозі ), 2 оплески – „жабка”(присідає)

 Бажаю успіхів!

ЗАНЯТТЯ 14
(15.04.2020 р.)

Шановна ученице,  виконай, будь ласка, вправи разом з мамою.

1.Дидактична вправа  «Пам'ять»
Хід вправи: дитині  пропонується уважно розглянути  малюнки, розказати, що на  них зображено. Потім закрити картинки і згадати, що там було. 
3. Вправа „Зниклий предмет”
Хід вправи: На столі лежать декілька предметів. Дитині пропонується запам’ятати, що там. Потім вона відвертається, а ведучий ховає один предмет і пропонує дитині відгадати, який саме.
4. Вправа-гра „Вилучення зайвого
Хід вправи: Учениці пропонується ланцюжок слів, з яких потрібно вилучити зайві і залишити тільки ті слова, які пояснюють схожі предмети.
- Парта, стілець, трава,
- Небо, зошит, ручка,
- Фарби, альбом, пенал,
- Вікно, міст, стіна і т.д.

 Бажаю успіхів!

       ЗАНЯТТЯ 13
(01.04.2020 р.)

Шановна ученице,  виконай, будь ласка вправи разом з мамою.

1. Вправа «Уяви собі»
Хід вправи: Дитину запитують: «На чому ти сидиш?». Дитина відповідає. Потім їй пропонується уявити і зобразити, як би вона злякалась, якби сиділа на даху (на верхівці дерева). Дитину запитують: «Що ти побачила?» Потім пропонують уявити собі і показати, як би вона здивувалась, якби побачила веселу лисичку (великого птаха, ведмедя); як би вона злякалась, якби побачила дракона ( чудовисько, Бабу Ягу).
Питання: «Кого зустрів?» Дитина показує, як би вона зраділа, якби приїхала бабуся (брат, друг)
Питання: «Кого проводив?» Дитина зображує смуток від того, що від`їхала мама (загубилось цуценя, кошеня,занедужав друг, зламалася улюблена іграшка)
Питання: «На кого розсердився?» Дитина уявляє і зображує, як би вона розсердилась, якби у неї відняли новий велосипед (цукерку, іграшку).
2. Вправа „Пари слів”
Хід вправи: дитині пропонують послухати й запам’ятати пари слів. Потім треба закрити їх і спробувати за першим словом згадати його пару:
- ваза – квіти,
- місто – вулиця,
- машина – колесо,
- зима – сніг,
- школа – парта,
- ліс - гриби,
- будинок – вікно,
- море – риба,
- бджола – мед,
- птах – гніздо.
3. Вправа ”Назви правильно предмети”
Хід вправи: Дитині називають узагальнююче слово, а вона по черзі називає
один відповідний предмет.
Наприклад: овочі - ..., меблі - ..., дерева - ..., транспорт - .... , взуття - ..., фрукти -
..., одяг - ..., іграшки - ...

Бажаю успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий