ЗАНЯТТЯ 17
(27.05.2020 р.)
Шановна ученице, виконай, будь ласка,
вправу разом з мамою.
Вправа ”Закінчи фразу”
Хід вправи: дорослий говорить
початок фрази, а дитина має її закінчити.
Варіанти:
- Трава зелена, а небо...
- Собака гавкає, а кішка...
- Взимку холодно, а влітку...
- Ти їси ротом, а слухаєш...
- Човен пливе, а машина...
- Ти дивишся очима, а
дихаєш...
- У людини ноги, а в
собаки...
- Птахи живуть у гніздах, а
люди...
ЗАНЯТТЯ 16
(13.05.2020 р.)
Шановна ученице, виконай, будь ласка,
вправи разом з мамою.
1. Гра-розминка
„На одну літеру”
Хід гри: Обирається одна
буква, з якої повинні починатись назви предметів, що в кімнаті.
2.Гра „Знайди зайве слово”
3. Дидактична вправа «Загадкові
малюнки»
Мета: розвиток сприйняття, уваги.
Хід вправи: дитині пропонується знайти всі предмети, які заховані
на малюнку.
ЗАНЯТТЯ 15
(29.04.2020
р.)
Шановна ученице, виконай, будь
ласка, вправи разом з мамою.
1.Вправа „Назви слово”
Хід вправи:
дорослий
називає пари слів, а дитина повинна запам’ятати кожне слово в парі. Після чого
називається слово, а дитина називає його пару:
- собака – будка
- пташка – зерно
- дім – вікно
- кімната – стіл
- двері – ручка
- дерево – листок
- стіл – пиріг
- зима – мороз
- музика – барабан
2 Вправа - гра „Чим відрізняється”
Хід вправи:
дорослий
пропонує дитині пари малюнків та запитує, чим відрізняються предмети на них:
3.Вправа-гра „Слухай оплески”
Хід вправи:
Дитина
рухається у повільному темпі, коли дорослий плескає в долоні визначену
кількість разів, дитина приймає відповідний стан. 1 – оплеск – „лелека”(стоїть
на одній нозі ), 2 оплески – „жабка”(присідає)
Бажаю успіхів!
ЗАНЯТТЯ 14
(15.04.2020 р.)
Шановна
ученице, виконай, будь ласка, вправи разом з мамою.
1.Дидактична вправа «Пам'ять»
Хід вправи: дитині пропонується уважно розглянути малюнки, розказати, що на них зображено. Потім
закрити картинки і згадати, що там було.
3. Вправа „Зниклий
предмет”
Хід вправи: На столі лежать декілька
предметів. Дитині пропонується запам’ятати, що там. Потім вона
відвертається, а ведучий ховає один предмет і пропонує дитині відгадати,
який саме.
4. Вправа-гра
„Вилучення зайвого”
Хід вправи: Учениці пропонується ланцюжок
слів, з яких потрібно вилучити зайві і залишити тільки ті слова,
які пояснюють схожі предмети.
- Парта, стілець, трава,
- Небо, зошит, ручка,
- Фарби, альбом, пенал,
- Вікно, міст, стіна і т.д.
Бажаю успіхів!
ЗАНЯТТЯ 13
(01.04.2020 р.)
Шановна ученице, виконай, будь ласка вправи разом з мамою.
1. Вправа «Уяви собі»
Хід вправи: Дитину запитують: «На чому ти сидиш?». Дитина відповідає. Потім їй
пропонується уявити і зобразити, як би вона злякалась, якби сиділа на даху (на
верхівці дерева). Дитину запитують: «Що ти побачила?» Потім пропонують
уявити собі і показати, як би вона здивувалась, якби побачила веселу лисичку
(великого птаха, ведмедя); як би вона злякалась, якби побачила
дракона ( чудовисько, Бабу Ягу).
Питання: «Кого зустрів?» Дитина показує, як би
вона зраділа, якби приїхала бабуся (брат, друг)
Питання: «Кого проводив?» Дитина зображує
смуток від того, що від`їхала мама (загубилось цуценя, кошеня,занедужав друг,
зламалася улюблена іграшка)
Питання: «На кого розсердився?» Дитина уявляє і
зображує, як би вона розсердилась,
якби у неї відняли новий велосипед (цукерку, іграшку).
2. Вправа „Пари слів”
Хід вправи: дитині пропонують послухати й
запам’ятати пари слів. Потім треба закрити їх і спробувати за
першим словом згадати його пару:
- ваза – квіти,
- місто – вулиця,
- машина – колесо,
- зима – сніг,
- школа – парта,
- ліс - гриби,
- будинок – вікно,
- море – риба,
- бджола – мед,
- птах – гніздо.
3. Вправа ”Назви правильно
предмети”
Хід вправи: Дитині називають узагальнююче
слово, а вона по черзі називає
один відповідний предмет.
Наприклад: овочі - ..., меблі - ..., дерева -
..., транспорт - .... , взуття - ..., фрукти -
..., одяг - ..., іграшки - ...
Бажаю успіхів!
Комментариев нет:
Отправить комментарий